Vappu meni ja yhtä juhlaa tuntui monella olevan kun vappupäivänä kaupungilla pyörähdin ja poliisi tuttavaani haastattelin. Oma vappu meni suunnitelmien mukaan rauhallisesti, anoppi ja appiukkokin kylässä, ota siinä nyt maksimi ilo irti.

 

Eilen tapahtui jotain lähes ennenkuulumatonta ainakin pitkään pitkän aikaa, vaimo halasi ja sanoi haluavansa olla lähellä, minä olin siinä vaiheessa jo täysin unessa ja vain murahdin siihen jotain. Hän oli selvästi katsonut nyyhkyä tv:stä, sama se, ajoitus oli vähän huono mutta tuollainen antaa pientä uskoa yhteenkuulumisesta, toisaalta se hämmentää tilannetta. Se olisi kuitenkin sitä mitä minä kaipaisin mutta, jostain syystä on hirveen vaikea antaa hellyyttä hänelle ja se minua harmittaakin, tilanne on vaan niin kylmennyt eikä valitettavasti ole sellaista katkaisinta josta sen noin vain saisi päälle lämpiämään.

 

Hoitsu on osoittautumassa ehkä enemmän kiimaisemmaksi mitä aluksi kuvittelinkaan, hän oli kuulemma sen ensimmäisen tapaamisen jälkeen varmistunut, että olisi valmis harrastamaan vaikka seksiä kanssani. Olen tietysti onnellinen antamastani vaikutuksesta ja saamastani kunniasta, mahtavaa kun nainen kertoo niin suoraan haluistaan. En nyt vielä osaa sanoa tuohon juuta tai jaata, minulle kun kysymys ei ole pelkästä seksistä, pitää löytyä tunnetta ja yhteinen sävel. Perus tarpeet tyydyttävää seksiä saa kotonakin.

Tarjoilijatar oli kiukkuinen suhteen katkeamisen aiheuttaneesta väärinkäsityksestä, se on niin suloista kun nainen kiukkuaa tuollaisesta asiasta ja yrittää kääntää syyn toiselle. Joka tapauksessa hän kuitenkin haluaisi vielä tavata, pitää vähän pohtia hänen kohdallaan seuraavaa siirtoa, ihastuttava kaunis nainen mutta ei ehkä täysin minun tyyppiäni.

Sisarhento puolestaan kaipasi yhdessäoloa ja helliä hetkiä, seksistä hänen kanssaan ei suoraan puhuta, paino arvo on enemmän kahden ihmisen toisiinsa tuntemassa ihastuksessa ja ikävässä, mielummin silloin puhutaankin rakastelusta joka on osa kaikkea muuta.

Tässä vähän vappu viikonlopun viestittelyjen pääsisältöä, kieltämättä vähän niin kuin ostajan markkinat, ota mitä haluat tai sitten kaikki...