Odotan Keskiviikkoa innolla, tiedän pääseväni silloin kunnolla rakastelemaan, kylmät väreet menee selässä kun tuota mietin, ei pitäisi kauheasti ajatella muuten asioilla on tapana mennä pieleen. Yli viikkoon en ole saanut ja saamattomuus tekee jo tuskaa ja ajatuksista 90% täyttää seksi. Jospa vaimo antaisi illalla ihan ehdottamatta, tietäisin että hän haluaa minua ja häneltäkin löytyy vielä haluja eikä ole muumioitumassa täysin asian suhteen.

 

Perjantaina ihastuin kuntosalilla ohjaajaan, näin nopeasti se minun kohdallani käy. Kun nainen miellyttää silmää, käytöksessä ja puheessa on sitä jotain, niin minä olen myyty. Tämä on siis täysin yksipuoleista, tuskin hän on edes huomannut normaalia pitempää katsettani, eikä minulla ole aikomusta ruveta häntä iskemään. Ihastelen häntä salaa ja ihmettelen, että miksi nainen saa minut jälleen kerran näin sekaisin.